[ LUGOS ] Windows 95 emulatorji

Alesh Mustar alesh at jpdesign.net
Sat Oct 21 14:50:09 CEST 2000

Sam uporabljam VMWare in poganjam Win98 znotraj VM, morda za odtenek
delujejo pocasneje, ker je v masini samo Celeron 333, vendar se VMWare
zares izkaze ko mu dodas spomin (v mojem primeru 264 mb).
V samih Win98 notri poganjam Office 2000, PCanywhere, itd... problemov
nobenih... Edino kar sem spremnil z default nastavitev je, da ima VM 64 mb
rama, namesto defautl 48.

Alesh