[ LUGOS ] samba

Jernej Horvat j at elite.org
Sat Oct 21 00:28:31 CEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 07:18:30PM +0200, Nejc Skoberne wrote:

> Pravzaprav registri nimajo tukaj nobene povezave s sambo, saj se vsi
> Windows registri (od vsakega uporabnika posebej) shranjujejo na Novell
> streznik.

Ja, ampak to moras narediti rocno ya vsakega uporabnika.
V Windows resrouce kit je opisano kako to naredis semiavtomatsko.
No..vsaj ya sambo.

> Linuxu) in tako dobi ven username od uporabnika na Linux strezniku.
> Potem pa samo se popravi register.

a se ne da to s sambausers ?

na  yalost nimam sambe pri sebi...imam pa win resource kit knjigo, kjer je
precej stvari opisanih iz MS strani.
--
tcpdump is your friend