[ LUGOS ] Ljudje v Sloveniji dajejo svoja zivljenja za boljsi jutri ali "Rabim SPAM program"

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Fri Oct 20 17:37:49 CEST 2000

Dragi prijatelji,

na Fakulteti za pomorstvo in promet v Portorozu (FPP), tale trenutek
ze 11 dan gladovno stavka profesor Iztok Ostan. Naj na kratko opisem vzrok
gladovne stavke:
	Na FPP so se dogajale lopovscine velikega formata iz strani raznih
visokosedecih ljudi na FPP in na Univerzi v Ljubljani. Ko sta dva izmed
nasih profesorjev, g.Josip Zohil in ga.Majda Prijon to odkrila, sta to
objavila v javnih medijih. G.Zohil je zato izgubil sluzbo, go.Prijon pa
verjetno caka ista usoda.
	Gospod Iztok Ostan hoce s svojo stavko doseci, da se ljudi, ki so
se na veliko posluzevali denarja davkoplacevalcev, pripelje pred roko
pravice in da se v Sloveniji zacne brez posledic prakticirati svoboda
govora.
	Na njegove javne pritozbe se ni odzvala ne vlada RS, ne rektor
Univerze v Ljubljani, niti dekan FPP. Vse ostaja zamegljeno, temelji
slovenske demokracije pa se se naprej podirajo, da pa niti ne govorimo o
cloveskih pravicah.

Odlocil sem se, da izpeljem iniciativo, ki me bo po vsej verjetnosti tudi
veljala moje sluzbe, da preprecim smrt cloveka, ki ga spostujem, saj lahko
s ponosom povem, da sem pri njemu poslusal predavanja Politicne ekonomije
in da mi je s svojimi predavanji in dejanji osvetlil pogled na svet.

POTREBUJEM PROGRAM, KI BO POISKAL CIMVEC INTERNETNIH NASLOVOV IN BO NANJE
POSLAL SPOROCILO, KI GA BO, UPAM, SESTAVIL IZTOK OSTAN.

Sam sem tak program sposoben napisati, vendar sem trenutno bolan in ne
razpolagam s prav veliko moci, cas pa tece in sekunde se g.Ostanu
odstevajo.

Ce je na tej listi kdo, ki ima cas, voljo in jajca, da mi pomaga pri moji
iniciativi za boljsi slovenski jutri, ga lepo prosim za pomoc.

Vdano Vas, Rok Krulec

Fakulteta za pomorstvo in promet, Portoroz, 20.10.2000 @ 16:55