[ LUGOS ] free FTP server

Uros Gaber, PowerCom d.n.o. uros.gaber at powercom-si.com
Fri Oct 20 07:54:50 CEST 2000

Ja, napisal sem CGI, ki od stranke zahteva da se pac prijavi z glavnim
geslom od domene, potem pa lahko pod svojo domeno kreira FTP userje ter
eMail userje (POP3, Forward, Auto-responders), etc.

Uros Gaber
PowerCom Gaber & Globocnik d.n.o.
http://www.powercom-si.com
Tel: 01 724 84 26 / +386 1 724 84 26