[ LUGOS ] free FTP server

Uros Gaber, PowerCom d.n.o. uros.gaber at powercom-si.com
Thu Oct 19 15:58:29 CEST 2000

Hoj!

Najbolj enostavna resitev za kreiranje FTP userjev je tko da si nastimas
proFTPd ter mySQL bazo zadaj za bazo userjev in je vse super reseno - zelo
hitro etc...
Tako resitev imam jaz ze narejeno na nasih streznikih - hosting, da si lahko
stranke same kreirajo eMaile, ftpje etc. v real timeu.

LP,
Uros Gaber
PowerCom Gaber & Globocnik d.n.o.
http://www.powercom-si.com