[ LUGOS ] Branje serijskega porta

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Thu Oct 19 12:52:56 CEST 2000

On Thu, 19 Oct 2000, Tomaz Zupan wrote:
> Na serijski port dobivam podatke iz hi=B9ne centrale (prihodni/odhodni kl=
ic,
> trajanje, kdo, kam, ...). To je string dolg pribli=BEno 30 znakov.
> Kako bi se zadeve lotil?
Lahko naredis tko kot boh zapove in si preberes Serial Port Programming HOW=
in naredis en program v C-ju ki ti polni bazo, kakrsnokoli ze.

Lahko pa reces

cat < /dev/ttyS0 > file.txt

in pol s tail parsas file ali pa ga sparsas enkrat na dan.
Uporabi domisljijo.

Nekaj podobnega moram tudi jaz narediti za staro Iskrino centralo ki leti
na nasem faxu, da bo lahko gospod dekan sel na Web in pogledu, kdo prevec
telefona kuri.

Rok Krulec

Portoroz, 19.10.2000 @ 12:46