[ LUGOS ] SSL SMTP, IMAP & POP

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Thu Oct 19 12:48:15 CEST 2000

On Wed, Oct 18, 2000 at 02:54:01PM +0200, j wrote:

> > me generalne izkusnje, stevilo neprespanih ur, etc... ;)
>
> apt-get install sslwrap
>
> vi/joe/jed/cat inetd.conf
>
> hosts.deny

Oh, excuse my ignorance your highness, since I'm just nobody who doesn't use
The Great and oh how pretty good, never been better, distro....

Bodi uporaben in napisi kaj ta sslwrap sploh je...

Sicer pa preberi moj originalni mail, kjer sem napisal, da mi tunnel resitve
niso vsec... In tole mi smrdi kot ena taka tunnel resitev..

David!
---------
My regrets are always lagging behind me. I wonder why?