[ LUGOS ] Re: HP 870Cxi

LabHor claudio.derlink at email.si
Thu Oct 19 00:45:26 CEST 2000

Zdravo!

Nejc Novak wrote:

> Hmm, znano je da je so v RH 7.0 napacali nekaj cudnega, ampak se nisem
> spraseval veliko kaj. Ce se prav spomnim je na www.hp.com nekje link "linux"
> in tam nekje se dobi najnovejsi filter. Pocasno premikanje kaze, da je nekaj
> narobe s komunikacijo med compom in printerjem
>
> PS: Kaj sploh pomeni Cxii? C je color kaj pa ostalo?

Da je nekaj z RH7.0 krepko narobe, ugotavljam ze sam zadnjih par dni in to ne
samo s tiskalniki!! Na primer nikakor ne morem opraviti cisto preprostega
opravila, kot je prevajanje jedra...
Pa pocenjam tocno to kar sem do sedaj pocel mnogokrat. Ah, bom ze pogruntal...

Sicer pa C je res color, kaj je xii ne vem, ima pa moj printer za razliko od
verzije brez xii, dodaten priključek za priklop na mrežni tiskalniški
server...in dvakrat višjo ceno. Bljak. Hvala za nasvet, ze tecem na
www.hp.com...

Claudio