[ LUGOS ] Re: HP 870Cxi

LabHor claudio.derlink at email.si
Wed Oct 18 14:46:23 CEST 2000

Hoj!

Hvala za odg. Zal sem omenjeno (direkten tistk ASCII texta brez filtrov)
ze
preizkusil, prebral sem tudi mariskateri guide... tezava je se vedno tu.
Ce bi
potreboval tiskalnik za goli izpis teksta - no problem, a uporabljam ga
pretezno za izris grafov in slik. Natanko tisto, kar si napisal se
dogaja:
glava se dejansko izredno pooooocaaasi premika po vodilih...
Hmmm? Je komu kaj jasno? Hvala za pomoc.

Claudio