[ LUGOS ] SSL SMTP, IMAP & POP

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Oct 18 12:22:04 CEST 2000

Banzai!

 Je kdo ze postavljal kaj podobnega? Postfix ima patch za TLS smtp, prav
tako qmail.

Bolj me zanima kako je z imap in pop ssl supportom. Tukaj ne mislim na APOP
in podobne verzije pop protokola, ki kriptirajo passworde ampak SSL verzijo
popa, ki ki kriptira cel session.

Tunnel preko SSHja ni resitev karero sem pripravljen sprejeti. :)

Ce je kdo kaj pocel na tem ali je kaka stvar na katero pazit? Tako, zanimajo
me generalne izkusnje, stevilo neprespanih ur, etc... ;)

David!