[ LUGOS ] finger utmp, wtmp problem

Janez Dovc janez.dovc at ijs.si
Tue Oct 17 13:55:05 CEST 2000

Tole je sedajle ze drugic, ko pisem zaradi istega problema. Problem je v tem, da mi ukaz finger vrne nekaj tazga:
kgb:~$ finger
finger: /dev//pts/4: No such file or directory
Login     Name        Tty  Idle  Login Time   Office     Office Phone
fiction   Grega       *pt        Oct 16 15:56 (kr4-15a.dial-up.arnes.si)
johan     Janez Dovc  *1      9  Oct 17 13:00
johan     Janez Dovc   pt    3d  Oct 11 15:46 (ar5-159i.dial-up.arnes.si)
Prvo vprasanje: kaj pomeni prvi error? Unix ptsje imam podprte v jedru  in tudi stevilo errorjev se s casom spreminja. Vcasih je eden, vcasih dva, vcasih nobeden..

Drugo vprasanje: zakaj mi mrtvih konekcij ne vrze ven iz loga? Netstat te konekcije recimo ne izpise. Bilo bi tudi malo cudno prek arnesa 3 dni na netu.

Problem je v utmp, wtmp in utmpx filetkih. Po nasvetu nekoga iz te liste sem filetke tudi rocno izpraznil. In potem je bilo nekaj casa v redu, kmalu pa spet isto. Kot bi proces, ki pise v te filete ne imel pravice se brisat iz njih.

Slackware 7.0
Kernel 2.2.17

Lep pozdrav,

janez