[ LUGOS ] Domena

Jure Menart jure at activetools.si
Tue Oct 17 08:10:06 CEST 2000

Zivjo,
ne vem kaj tocno hoces narest ampak oznacena vrstica se mi zdi da totalne ne
spada v ta file. Si poizkusil kej takega vtaknit v reverse file? Tam kjer imas
vpisane IPje za imena (uporabil bi seveda RR PTR).

PS Sm vidu da se je iz tega se razvila vroca tema, zatorej prosim oprostite
tale delay ampak eni ponoc nimamo zmerej casa :)

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure