[ LUGOS ] Domena

Jure Menart jure at activetools.si
Tue Oct 17 07:55:56 CEST 2000

Razlike naj bi se poznale le na slave DNSjih, ko updatajo svoje informacije s
slavea (vsaj temu naj bi bil namenjen serial - ce je drugacen na slaveu in
mastru potem ugotovi spremembe in jih updata).

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure