[ LUGOS ] Domena

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Mon Oct 16 19:04:39 CEST 2000

At 18:22 16.10.00, you wrote:

>Isto da je? Mene so ucili, da je treba pred vsakim restartom nameda
>serial updatat, ker ce ne se narejene razlike ne "poznajo".

"Fajn" ucitelje imas. Tudi tule velja "Those who can - do, those who can't
- teach?
Vazno je, da je serial vecji, ce pride do spremembe. To je vse.

Pa kak $TTL nastavit tudi ni slabo, drugace se lahko clovek zelo cudi
dejstvu, da stari podatki veljajo tipicno se teden dni.

Cemu bi restartal named? Ce je 8.x+, ga ni treba restartat, saj zadosca
kill -HUP oz reload.

Tomaz