[ LUGOS ] Domena

gasper at bsnet.dhs.org gasper at bsnet.dhs.org
Mon Oct 16 18:26:50 CEST 2000

Zivjo,

verjetno bos moral se malo pocakat, da se cache recordi v nameserverjih
obnovijo.
Poskusi z 193.77.28.55 pingat knux.nu . Ali deluje?
Poskusi s kakega drugega racunalnika pingat knux.nu . Ali deluje ?

Ce prvo deluje, potem je edino kar ti preostane, da pocakas, max. kaksen
dan.
Prvo bi ti moralo delovat, saj ns.knux.nu vrne za knux.nu ip naslov
193.77.28.5 .

Gasper