[ LUGOS ] logi

BlaY0 blayo at thz.net
Sat Oct 14 16:27:54 CEST 2000

Yo!

On Sat, 14 Oct 2000, Martin wrote:

> Zanima me kaj se na slackware logira po defaultu v datoteko v /var/log/wtmp ?

V wtmp se logirajo vsi uspeli logini taksni in drugacni.

> Se v /var/log/xferlog logirajo ftp prenesene datoteke? Uporabljam wu-ftpd pa ne vem kje naj poiscem conf datoteko kjer bi dolocil kam logira to?
> In ce je to log od ftp transferov obstaja kak program ki bi iz take datoteke izdelal html statistiko?

Ja, ni pa nujno da ravno v to datoteko, v ravno tem direktoriju. Po navadi
je ta zadeva hard coded, da se pa po moje nastaviti prek dodatnih
parametrov in sicer da v /etc/inetd.conf v vrstico s ftp daemonom letemu
dodas se kaksen parameter (zdi se mi pa da je mozno zadevo kontrolirati
tudi prek /etc/ftpaccess datoteke), za dodatne parametre pa si poglej man
ftpd. Default pot za xferlog je sicer /usr/adm/xferlog, lahko pa si to
zadevo tudi zlinkas kam drugam. Aja man xferlog in ftpaccess si se poglej.

PS: Pa nastavi si wrapping na < od 80 znakov!

lp,B