[ LUGOS ] X-win

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at mais.si
Fri Oct 13 08:35:17 CEST 2000

Živjo,

Ales Struznik wrote:

> Pozdravljeni,
> pred casom sem ze spraseval, pa...
> Imam RH7 in NT(na njem WRQ Reflection). Iz NT bi rad z Reflection dostopal
> do X okna na RH7, pa ne morem. Po LANu se NT in RH vidita(ping, telnet,
> ftp..), na RH7 je startan kdm, v etc/X11/xdm/Xaccess je dovoljen dostop ip
> od NT4, hosts.allow in hosts.deny sta prazni.  Ce lokalno na RH7 napisem
> "X :1 -query localhost" se mi pojavi login scren od X-ov. Ce pa iz NT z
> reflection zelim dobiti login screen, pa mi javi da se naj prepricam ce
> mi na RH7 tece xdm.
> [...]

poizkusi najprej urediti, da ti bo delalo med RH7 in RH6.2, pa brez xdm.
Se pravi, iz RH6.2 se ssh-jaj na RH7 in pozeni kaksen X program.
( ssh mora imeti omogocen X forwarding ( ko se povezes iz RH6.2 na RH7
poglej,
ce RH6.2 poslusa na portu 6010 )).
Pri povezavi z ssh ti ni treba niti nastaviti DISPLAY niti pognati xhost
....,
ker gre X promet preko ssh kanala, glej pa, da nimas portov 6000-6010 na
RH6.2
kako blokiranih z IP filtrom.
Ko ti bo to delovalo, pa naprej, najprej xdm, potem pa probaj se z NT
masine.

lp,
Mitja