[ LUGOS ] Cache za Web

kesl-lists at softhome.net kesl-lists at softhome.net
Fri Oct 13 16:34:41 CEST 2000

UG> Mene zanima če obstaja kakąn program ko bi na strežniku keąiral
UG> strani. Recimo da se strani dinamicno generirajo iz baze. Če se
UG> podatek v bazi ne spremeni dobi vedno isto stran. Torej ali je to

Zakaj pa nimas mehanizma, ki ti zgenerira staticne strani, ko se
pojavi novica/karkoli (oz. ko admnin to zahteva)? Imas admin del
sajta, kjer urejas dokler pac urejas nato pa stisnes "kreiraj strani"
in ti skreira staticne strani. Seveda lahko to kreiranje vezes tudi na
kak drug dogodek... pride mail, ga poberes iz popa, obdelas, shranis v
bazo in skreiras strani...

Matjaz