[ LUGOS ] naj lugos-list odgovor meseca September.

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Thu Oct 12 21:57:54 CEST 2000

Lejte, prejle sem se po domace povedano zejbaval, ampak sem prenehal. Zame
je ena opomba dovolj in moj namen tukaj ni kaliti prijetnega vzdušja. Torej,
ce sta moja (mislim da dva, ali trije maili) motila, se opravicujem.

Prosim pa, da mi nobeden vec ne rece naj preneham, ker te verige mailov ne
nadaljujem vec. Zadni je bil tale "a dobim majcko".

lp vsem,
Nejc