[ LUGOS ] LUGOS strani in ISO 8859.2

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Thu Oct 12 07:34:14 CEST 2000

Ce se Lugos gre popularizacije Linuxa, ne sme in ne more opustiti uporabe
sumnikov na svoji domaci strani. Na domaci strani Lugos podaja informacije o
Linuxu in ne prevajanje shell ukazov (ce to vzamemo kot ekstremen primer
slovenizacije Linuxa).
Res je Linux v osnovi narejen brez sumnikov, vendar brez podpore za nase znake
ne bo nikoli prisel v poslovno rabo v vlogi workstation racunalnikov, kar pa je
eden izmed ciljev drustva Lugosa.
Moje mnenje je, da Lugos zaenkrat dobro opravlja svoje poslanstvo. Primoz
Peterlin je ze pred casom napisal Slo-how-to, kjer pojasnjuje kako se nase
crkovne posebnosti usposobijo v najbolj uporabljanih programih in X-Windows
okolju, kar je velik napredek.
V mailih za listo naceloma ne uporabljam sumnikov, ker se zavedam, da nekaterim
delajo probleme, ceprav ce pises maile z Netscape-om navadno ni takih problemov
kot pri kaksnem M$ produktu.

Lep pozdrav, Andrej