[ LUGOS ] naj lugos-list odgovor meseca September.

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Oct 11 21:28:58 CEST 2000

> Avtor spodnjega sporocila si je prisluzil simbolicno nagrado za
> najboljsi odgovor v mesecu September (izbor zal ni bil tezak, je pa
> bilo veliko za pregledati).

Sam se ob tem zahvaljujem za podeljeno nagrado v preteklosti. Majico
(LUGOS-ova) sem s ponosom nosil ob "casual fridays" v sluzbi. Zakaj
preteklik, se sprasujete? Zato, ker sem bil primoran zamenjati sluzbo. Imel
sem sreco in nasel boljso in bolje placano sluzbo. Ker pa se na mojem novem
polozaju tudi v petek ne spodobi imeti "t-shirt", majice pac ne morem vec
nositi v sluzbo. Jo pa s ponosom nosim v prostem casu. Skodelica (mug,
Hermes Softlab) pa prav pride za jutranji caj.

LP,
	Iztok