[ LUGOS ] Programi napisani v C-ju

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Wed Oct 11 07:40:39 CEST 2000

On Tue, Oct 10 2000, Alen Lon?ari? ---==={Netghost}===--- wrote:

> No po nekaj informacijah z neta sem ugotovil da naj bi se to dalo, ampak ne da bi dobil 100% tocno enako kodo ampak naj bi se dalo dobiti kodo ki ne bi bila identièna po ukazih, delovala pa naj bi enako ce bi jo skompilal kot original program , naj bi obstajal program  sourcer ki pa ga nisem se uspel najti, tako ce kdo ve se kaksen nacin pridobivanja source kode PROSIM ZA POMOC

Preberi si se enkrat moj prvi odgovor. Vsi ki ti trdijo da se to
da ocitno nikoli v zivljenju niso sli z debuggerjem cez kaksen
C-jevski program (pa s tem mislim na sprehajanje po machine code
ne po izvorni kodi!). Sourcer je pa komercialna zadeva ki jo pise
firma pod imenom V communications (ce se ne motim oni tudi pisejo
System Commander, sorry za reklamo samo da bos lazje nasel). Drugace
je pa najboljsi produkt te vrste Interactive Disassembler PRO znan
tudi pod imenom IDA. Pise ga nek Rus in zadeva pozna celo vrsto
executable formatov in C-jevskih compilerjev ter pripadajocih
standardnih knjiznic.

Lp,
      Darko