[ LUGOS ] Programi napisani v C-ju

Saso Saso at VSecureIT.net
Wed Oct 11 01:45:46 CEST 2000

In message <002501c032ef$f9bf24c0$190af9c2 at o.o>, =?iso-8859-1?Q?Alen_Lon=E8ari=
E8_---=3D=3D=3D{Netghost}=3D=3D=3D---?= writes:
>ok to bi lahk sam se mi pa zdi za source codo dat 70000 US malce pretirano
>
>gre pa za web based email system napisan v C-ju in nevem ce je precej
>enostavno napisat na novo ???

Ce se ti zdi pretirano placati posteno ceno za source kodo, potem
pusti program na miru in se spravi napisat svojega. Ko koncas in ce bo
uspesen, ga lahko prodajas za tako ceno, kot se tebi zdi primerno.

Ce ne znas programa napisati sam, si bos mogoce lahko pomagal s kakimi
Open Source programcki, prav gotovo jih je cel kup na 'Netu.

To, kar ti hoces, je pa cisto piratstvo.

Vprasanje moderatorju: Zakaj so taka vprasanja dovoljena na tej listi?
A LUGOS podpira piratstvo?

LP,

Saso