[ LUGOS ] paketno pisanje

claudio.derlink at email.si claudio.derlink at email.si
Tue Oct 10 09:07:45 CEST 2000

Jezes, Marija Devica!! :-)
Ja to je vendar popolnoma sprejemljiv prevod angleskega izraza "packet
writing", ki ga uporabljajo v vseh "ucbenikih" in racunalniskih revijah!
Gre za majcken  pritajeni programcek, ki se zazene ob zagonu sistema in
omogoca, da "vidimo" rewritable CDje kot se eno dodatno izmenljivo enoto.
Cute, kajne?

Pod Winsi to opravlja ogromno programckov. Naj nastejem le nekatere:
Adaptec Direct CD (ki ni samo to...), Aheadov InCD (ki sem ga sam zal
prisiljen uporabljati) in se en majcken modula WinOnCD in se in se...

Claudio