[ LUGOS ] Talk problem

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Mon Oct 9 21:20:52 CEST 2000

On Mon, Oct 09, 2000 at 09:17:53PM +0200, Rok Pergarec wrote:
> Zal to zgleda ni resitev.... v nekem howto-ju sem nasel tole:

V katerem howto-ju? To bi mene zanimalo...

> res je da moj ISP (g-kabel) nima reverse dns lookup-a samo tale 'talk'
> dela na vseh serverjih tukej na g-kablu. Tko da bi to mogl tud men
> delat...

Pa dodaj ime/IP v /etc/hosts.

Mimogrede, kaj dela Siol zadnje case? Vse tiste, ki so imeli reverse
delegacijo postimano (link, g-kabel(?)), so zdej zgleda odjebal in
resujejo zadeve sami. Reverse od folka z linka je kar naenkrat
link-aaa.bbb.ccc.ddd, jaz pa imam potem polno errorjev v logih.
Dobivam tudi takele stvari:

Oct  9 18:12:53 falbala login[2526]: FAILED LOGIN (1) on `pts/0' \
from `AS-103.13-Dial-up.siol.net' FOR `UNKNOWN', Authentication failure

Pa ja ne bojo koncno postimal tega? Odgovori prosim v lugos-bla.

Borut
borut.mrak at ijs.si
> AFAIK, there are only three sexes: male, female and hermaphrodite (such as
> snails). Of course there are also asexual organisms such as bacteria...
	And network administrators... -- Lemmy Caution on Slashdot