[ LUGOS ] editor

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Mon Oct 9 21:02:22 CEST 2000

On Mon, Oct 09, 2000 at 10:30:24AM +0200, igor wrote:
> obstaja kaksen editor,
> za konzolo in /ali x
> ki zna barvati kodo, recimo .java, .c, .sql, ....

Jaz uporabljam vim. Kolikor vem zna to tudi fte, pa se bi se kaj naslo.
Joe tega kljub vecletnim obljubam avtorja ne zna, baje je tako grdo
napisan, da bi ga bilo lazje napisat spet iz nule.

> lahko je tudi komercialni,

Ah daj no ;-]

> sam da ni kaksen glomazni editor

Hmm...emacs zna tudi barvat sintakso. Lahko reces da je glomazen, nekaterim
pa je zelo vsec.

To so seveda samo primeri...Preiskusi vec editorjev.

Borut
borut.mrak at ijs.si