[ LUGOS ] echo -n

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Oct 6 17:18:29 CEST 2000

Howdy!

On Fri, 6 Oct 2000, Branko F. Gračner wrote:

> zanima me, kako bi echotu brez switcha -n povedal, da naj ne doda znaka \n
> na konec. sem malce bral man page, kjer pise, da je -n switch ekvivalent
> za znak \c ... zdaj me pa zanima, kako naj znak \c napisem preko
> echota. zadevo rabim, ker pisem skript, ki naj bi delal na vseh unixih
> (nekateri nimajo echota, ki podpira -n)

Odvisno od echota. Pri nekaterih mu moras dodati stikalo '-e', da bo
kontrolne znake interpretiral.

Torej

echo -e "Bla bla \c"

Ce pa hoces v skripti napisati skripto, pa takole:

echo "echo -e \"Bla bla \\c\""

ali pa se lepse (sploh, ce imas serijo echo-tov):

cat <<EOF
echo -e "Bla bla \c"
EOF

Peace!