[ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Fri Oct 6 07:52:17 CEST 2000

On Thu, Oct 05, 2000 at 11:17:05PM +0200, David Klasinc wrote:

> Ce server ob zagonu preveri port in exita ce je port zaseden, potem ga daj v
> cron... ;>

Hmmmm ... morda bo pa delalo, bom preveri. :)

> Drugace pa napisi script s pomocjo expect ukaza.... in telneta na port 8080
> ali kjerkoli ze laufa server.

Ja ... ampak tako enostavno le ni - ko se telnetas, namrec nicesar ne vrne:

Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

In zdajle zadeva dela ... s telnetom si torej ne morem pomagati ... ali pac?
:] Lahko da se motim, ker pac s cim podobnim se nimam izkusenj, ampak potrebujem
http odjemalca. Torej npr. lynx in expect. Ceprav se tudi meni zdi to malo
trceno hehe ... :)

Jernej omenja "nc" - a je to okrajsava za kako daljse ime? Ker na freshmeatu
ni nic takega, iskani niz je pa tako kratek, da dobim polno napacnih
zadetkov, tudi ce ugibam in mu dolocim kategorijo programa. :-\

Pozdrav,

		Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/