[ LUGOS ] RH 7.0

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Thu Oct 5 18:32:00 CEST 2000

On Thu, 5 Oct 2000 17:07:46 +0200 (CEST), Miha Tom i wrote:

>Samo iz radovednosti, kaj je narobe s httpjem?

Pri ftp-ju (pri vsakem kolikor toliko kulturnem klientu) vidis, da se
je prenos koncal uspesno, lahko rocno nastavis tip prenosa (ascii/bin),
imas resume (ok, verjetno ga ima wget tudi).. na kratko povedano, vec
kontrole imas nad prenosom datoteke kot pri http protokolu, ki je
namenjen za bolj neinteraktivno delo z datotekami kot takimi. Tole sem
napisal predvsem zato, ker mi je ratalo usut ze dva blanka s pecenjem
1. CD-ja RH 7, kar se mi, ce bi fajl lahko prenesel preko ftp-ja in
videl, da se verjetno ni prav prenesel, ne bi zgodilo.