[ LUGOS ] web hosting

kreit kreit at siol.net
Thu Oct 5 20:26:51 CEST 2000

Seveda mi je jasno da je dobre stvari potrebno placat. Tega sem ze
navajen. Samo letos
sem zmetal ven prek 200 jurjev za programje.

Glede kombinacije postgresql + proftpd pa bi te prosil ce mi poves kje kaj
vec o tem pise.
V proftpd dokumentaciji sem nasel pod "Chapter 7. Authentication" in SQL
samo primer
za mySQL.

--
LP,