[ LUGOS ] Adijo serverji na kablu?

rok.papez at kiss.uni-lj.si rok.papez at kiss.uni-lj.si
Wed Oct 4 22:18:58 CEST 2000

Zivjo!

On Mon, 02 Oct 2000, Tomaz Borstnar wrote:

> Ob vsakem resetu bo nov ip in tudi na nekaj ur bo nov ip.

Kaj pa ce si uporabnik iz obremenjenega streznika pricne vleci novi
Debian 4x CD tik pred menjavo IPja ?! ;-).
Ce menja na par ur bo connection odletel ?

Mene prav zanima kako DHCP zamenja IP. Kakor vem (se mi zdi) server samo
"tezi" clientu, da je pocasi ze cas, da zamenja IP; ne more ga pa kar
"ukrasti" nazaj.

--
best regards,
Rok Papez.