[ LUGOS ] BIOS boot sekvenca

Ivan Zilic Ivan.Zilic at uni-lj.si
Tue Oct 3 09:06:57 CEST 2000

Zivjo !

> V BIOS-u boot sekvenco sicer lahko spreminjam  (A,C.... C,A...),
> ampak opcije za mrezno pa seveda moja (stara!) osnovna plosca
> nima, tako da je le-ta vedno zadnja.
> Sedaj me pa zanima, ali je mozno BIOS se kako drugace prepricati,
> da bi mrezni boot postavil na prvo mesto?

Poglej, ce obstaja kaksen update BIOSa za tvojo plosco.
Druga moznost bi bila vgradnja take mrezne kartice, pri kateri lahko zbootas
kanto z mreze ne glede na nastavitve v BIOSu osn. plosce. Za 3Comovo 3C905 sem
videl, da imas moznost nekih takih nastavitev. Poglej na njihovo domaco stran
za podrobnosti...

					Pozdrav,  I+