[ LUGOS ] Re: ADSL

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Mon Oct 2 20:19:15 CEST 2000

Torej ti dobis napravco, ki jo povezes na Ethernet in potem stvar prakticno
funkcionira kot kabel? Jaz sem za ASDL zelo zaintereseran, ker v Novem mestu
ni nobenega ponudnika kabelskega interneta. Edina možnost je najeti vod, al
pa da sam povleceš kabl od telekoma pa do bajte. Še bolj mi je zanimiv SDSL.
A bo to tud v Sloveniji?

lp Nejc