[ LUGOS ] Re: ADSL

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Sun Oct 1 21:49:32 CEST 2000

On Sun, Oct 01, 2000 at 09:17:09PM +0200, Nejc Novak wrote:
> A kdo kle ve, kako tisti Telekomov ASDL deluje pod linuxom? Je kdo testiral?

Ce nacnes novo temo, prosim spremeni Subject. Upam, da to ni pretezko.

Jaz sem zadevo preizkusal in je delala. Uporablja se PPP over Ethernet,
program najdes na ki ga najdes na http://www.roaringpenguin.com/pppoe/
Vsaj mislim, da je bilo tako, to je namrec ze precej dalec nazaj in nisem
preprican, ce je stvar res delala. Sowwy, se mi ni zdelo dosti pomembno,
da bi si zapomnil ;-]

Borut
borut.mrak at ijs.si