[ LUGOS ] postfix

GM creative at amis.net
Thu Nov 2 20:20:23 CET 2000

Lep pozdrav,

imam problem ki se nardi in ne vem od cesa z postfix-om.
Delal je nekaj dni normalno sedaj pa vpisuje cudne zadeve v maillog.

in sicer:
postfic/cleanup:	fatal: unsupported dictionary type: pcre
postfix/master:	warning: process /usr/libexec/postfix/cleanup pid 584 exit
status 1
postfix/master:	warning: process /usr/libexec/postfix/cleanup: bad command
startup --throttling

..in se to nadaljuje in na koncu se :

postfix/pickup: 	warning: connect #1 to subsystem private/cleanup:
Connection refused

in se spet nadaljuje enako .....

a mi lahko kdo prosim pove kaj bi to bilo. Sem bolj ali manj zacetnik in
nimam pojma kaj bi to pomenilo.

Hvala in lep pozdrav

Gorazd Majcenovic