[ LUGOS ] Domaca mreza in internet

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Thu Nov 2 15:12:58 CET 2000

> Doma sem usposobil mrežo med windowsi 2000 in 98 ter Debian linuxom, ki
> deluje kot gateway za internet.
> Na debianu imam pppd, ki sam dvigne modem, ce pride do internet zahteve iz
> drugih racunalnikov. Do tu vse ok.
> Zanima me. ce obstaja kak programcek, ki bi delal tako, da bi v windowsih
> rekel linuxu da naj dvigne linijo in kasneje da naj jo spusti.

Obstaja zadeva, ki se imenuje diald - namesto da bi linijo avtomatsko
dvigoval pppd, naj jo dviguje in spusca diald. Temu lahko
v konfiguracijski datoteki poves, kateri promet naj linijo dvigne
( po portu, izvoru in naslovu paketa) in kateri promet naj se ignorira.

Isto velja tudi za spuscanje linije, tako da ti brezvezni programi
ne drzijo linije odprte potem, ko je je odprl kaksen vaznejsi.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si