[ LUGOS ] Domaca mreza in internet

Ratko Rudic ratko at av-studio.si
Thu Nov 2 15:01:59 CET 2000

Doma sem usposobil mrežo med windowsi 2000 in 98 ter Debian linuxom, ki
deluje kot gateway za internet.
Na debianu imam pppd, ki sam dvigne modem, ce pride do internet zahteve iz
drugih racunalnikov. Do tu vse ok. Masqerading dela, firewall dela, pppd
dela in ima idle nastiman na 3 minute.

Na windowsih imajo instalirano polno programckov, ki stalno nekaj iscejo po
internetu (icq, winamp, delphi, ...) in stalno dvigujejo linijo, ker
windowsi mislijo da imajo "permanent connection to internet".
Zanima me. ce obstaja kak programcek, ki bi delal tako, da bi v windowsih
rekel linuxu da naj dvigne linijo in kasneje da naj jo spusti. Osebno nimam
casa pregledovati vseh win programov in odkljukati "check internet" opcije,
sploh ce ti brata vsak dan kake nove spile instalirata.

Ce kdo pozna kak tak (ali podoben) programcek (deamon) bi bil zelo vesel.
Ali pa ce kdo lahko predlaga kako naj zadevo naredim (sprogramiram) in s
cim.

Ratko