[ LUGOS ] emacs

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Nov 2 12:13:00 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 12:05:45PM +0100, Rok Pergarec wrote:
> Oops! Na zalost ne uporabljam X-ov, mogoce ves kako v 'vim' vklopiti te
> colorje. npr. ce z vim zlaufam file.html mi avtomatsko pobarva
> use... problem nastane ko hocem editat npr. file.php, takrat mi pa ne
> obarva, nastimat pa ne znam (cez menuje lahko vklopis samo c, text ali
> fortran mode...)

Se opravicujem za tole:

bachus:/usr/share/vim/vim56/syntax$ ls
2html.vim        dosbatch.vim    lex.vim       php3.vim       spec.vim
abc.vim          dosini.vim      lhaskell.vim  phtml.vim      spice.vim
abel.vim         dracula.vim     lilo.vim      pike.vim       spup.vim
ada.vim          dtd.vim         lisp.vim      pine.vim       sql.vim
ahdl.vim         eiffel.vim      lite.vim      plsql.vim      sqr.vim
amiga.vim        elf.vim         lotos.vim     po.vim         squid.vim
aml.vim          elmfilt.vim     lout.vim      pod.vim        st.vim
apachestyle.vim  erlang.vim      lss.vim       postscr.vim    synload.vim
asm.vim          esqlc.vim       lua.vim       pov.vim        syntax.vim
asmh8300.vim     expect.vim      m4.vim        procmail.vim   tads.vim
asn.vim          exports.vim     mail.vim      prolog.vim     tags.vim
aspvbs.vim       focexec.vim     make.vim      ptcap.vim      tcl.vim
atlas.vim        forth.vim       man.vim       purifylog.vim  tex.vim
ave.vim          fortran.vim     manual.vim    python.vim     texinfo.vim
awk.vim          fvwm.vim        maple.vim     radiance.vim   tf.vim
basic.vim        gdb.vim         masm.vim      rc.vim         tsalt.vim
bib.vim          gdmo.vim        master.vim    rcslog.vim     uil.vim
btm.vim          gedcom.vim      matlab.vim    rebol.vim      vb.vim
c.vim            gnuplot.vim     mf.vim        remind.vim     verilog.vim
cf.vim           gp.vim          mib.vim       rexx.vim       vgrindefs.vim
change.vim       haskell.vim     model.vim     rpcgen.vim     vhdl.vim
clean.vim        help.vim        modsim3.vim   sas.vim        vim.vim
clipper.vim      hitest.vim      modula2.vim   sather.vim     viminfo.vim
cobol.vim        html.vim        modula3.vim   scheme.vim     vrml.vim
colortest.vim    htmlm4.vim      mp.vim        sdl.vim        web.vim
config.vim       icon.vim        msql.vim      sed.vim        whitespace.vim
cpp.vim          idl.vim         muttrc.vim    sgml.vim       winbatch.vim
csh.vim          idlang.vim      nasm.vim      sgmllnx.vim    xdefaults.vim
css.vim          inform.vim      ncf.vim       sh.vim         xmath.vim
cterm.vim        ishd.vim        nosyntax.vim  sicad.vim      xml.vim
ctrlh.vim        ist.vim         nroff.vim     simula.vim     xpm.vim
cupl.vim         java.vim        objc.vim      skill.vim      xpm2.vim
cuplsim.vim      javacc.vim      ocaml.vim     sl.vim         xs.vim
cweb.vim         javascript.vim  opl.vim       slang.vim      xxd.vim
dcl.vim          jgraph.vim      pascal.vim    slrnrc.vim     yacc.vim
def.vim          jsp.vim         pcap.vim      slrnsc.vim     z8a.vim
diff.vim         kwt.vim         pccts.vim     sm.vim         zsh.vim
diva.vim         lace.vim        perl.vim      smil.vim
bachus:/usr/share/vim/vim56/syntax$

Tole so vse sorte barvanja sintakse, ki ga obvlada moj vim.

Vklopis recimo pa takole:

:set syntax=php3

Gotovo se da kje nastavit tudi to, da ti avtomatsko privzame pravilna
pravila ;-]

Nekako takole (.vimrc):

au BufRead *.php3 set syntax=php3

Borut