[ LUGOS ] java

Primož Hrvatin primoz.hrvatin at noviforum.si
Thu Nov 2 01:44:53 CET 2000

Če misliš servlete, potem rabiš servlet engine. Teh je precej - JServ,
Tomcat, ServletExec, ... JServ in Tomcat sta zastonj, s tem, da je
JServ  precej bolj na apache naravnan (morda zato, ker ga na apache.org
razvijajo). Seveda ne bodo kar katerikoli "skompajlani class fajli"
tekli gor, ampak moraš napisat servlet v skladu s Servlets API.
Več informacij na:
http://java.sun.com/products/servlets/

Primož