[ LUGOS ] LINUX z namizjem KDE - flame!

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.si
Wed Nov 1 11:18:33 CET 2000

Blaz Podrzaj wrote:
> [...]

Se strinjam, da bi prostor, na katerem sta opisana in naslikana x11amp
in xmms lahko tudi drugace uporabili. Namen tega opisa je bil pokazati,
da imas tudi v Linuxu nekaj ocem prijetnih uporabniskih programov, ki se
lahko primerjajo z drugimi te vrste, znanimi
iz reklam za druge operacijske sisteme. Taka vzorcna programa sta prav
x11amp in xmms. Res pa je tudi, da sodi predvajanje plosc med zelo
pogosta opravila, zato nekaj izbire pri tem po mojem mnenju ne skodi.

> Mularija ne kupuje knjig, mogoče kdo kakšno ukrade to je pa tudi vse :)

Izdana knjiga bo po enem letu od izdaje elektronsko prosto dostopna pod
licenco OPL, ki je podobna bolj znani GPL.

--
Lep pozdrav,
Aleš