[ LUGOS ] Naj sporocilo...

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.si
Thu Nov 30 17:36:36 CET 2000

David Klasinc wrote:
>  Glede na to, da zbiramo naj sporocilo liste. A bi bilo mozno, da bi se
> zbiralo tudi najbolj neumno sporocilo na listi?

Verjamem, da si s to tezo hotel provocirati, a ker kaze, da je sistem
nagrajevanja pisem treba pojasniti, te jemljem resno.

Delovati in razmisljati je treba pozitivno. S tem, ko nagrajujemo
najboljse sporocilo, poskusamo doseci izboljsanje vsebine dopisnega
seznama. Ce bomo iskali na nasprotnem koncu, verjamem, da bomo od casa
do casa koga uzalili ali pa dosegli prav nasprotni ucinek: kdo se bo
trudil doseci slavo tudi tako, da bo pripravil najbolj trapasto
sporocilo.

Po drugi strani je kvalifikator trapastosti mehek. Gurujem se lahko zdi
kaksno vprasanje povsem trivialno in trapasto: a zacetnik lahko
postavlja tudi taksna vprasanja. Iz zacetnika pa lahko zraste marsikaj.
Tudi David S Miller je bil nekoc zacetnik. Tudi ti si bil. Tudi jaz.

Take vrste neumna vprasanja so legitimna vprasanja. Guruji morate biti
strpni do njih. Dajte zacetnikom priloznost, da se zacno ukvarjati z
Linuxom. Nikakor jih ne smete odbiti z vzvisenim omalovazevanjem. RTFM
naj ne bo odgovor. RTFM je dodatek k odgovoru, potem ko ste solarcka
prepeljali zivega in zdravega cez cesto.

Vprasanja, ki so skodljivo neumna, pa so druge vrste!

Neresen predlog:

Kaj pa ce na tajnem glasovanju izbiramo najbolj skodljivo neumna
sporocila in cron pripravimo do tega, da ta sporocila odposlje
posiljatelju cez pet let? Morda se bo kdo vsaj kasneje zavedel, da ga je
polomil.

Konec neresnosti.

> If you try to fail, and succeed, which have you done?

Nekako tako, ja, kot pravi tvoja priponka!

--
Lep pozdrav,
Aleš