[ LUGOS ] spet ppp vprasanje

Matej Golob matej at skavt.net
Wed Nov 29 15:58:17 CET 2000

Na Linux masino (Mandrake 7.1) sem postavil ppp streznik,
ampak stvar ne deluje kot bi bilo potrebno. Ce je klient WIN98
masina, potem deluje cisto OK, ce pa je klient Win95 ali
Win2000 masina, potem pa se klient in streznik sicer povezeta
brez problema, ampak se ne da nic delat (ne da se niti pingat
streznika iz klienta in obratno). Na klientih vedno uporabim
defoult nastavitve (torej avtomatsko dodeljevanje IP-jev, DNS-
jev).
Edina razlika ki sem jo opazil je ta, da klient win2000
avtomatsko dobi subnet masko 255.255.255.255, medtem kot win98
255.255.255.0. Vendar se na dodeljeno masko ne da vplivat
(vsaj ne da bi jaz znal).
V logih na Linux masini ni opazit nobenih razlik pri
vzpostavitvi povezave iz postaje, kjer stvar deluje in iz
postaje, kjer ne. Modem ki ga uporabljam na strezniku je
exsterni USR courier.
A je kdo ze naletel na podobne probleme oz. ima kaksno idejo,
kako se lotit resevanja tezave...

Hvala.

matej