[ LUGOS ] word > html

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Wed Nov 29 09:06:09 CET 2000

Jaz to naredim v Win$ s programom Arachnophilia. Trenutno imam 4.0 verzijo.
Direktno v program povlecem .rtf datoteko. V zacetku sem eno
datoteko.html(doc) cistil. Pravi obup! Nimam velikih izkusenj, ampak
enostavne datoteke gredo skoraj idealno. Ce pa to datoteko popravljas
(vsebinsko ali oblikovno), dobis iz tega programa lahko tako html kot rtf.
Skratka preko tega programa skoraj ne rabis vec Worda.

Tvojega predloga iz vprasanja nisem se preizkusil.

Lp, Drago