[ LUGOS ] proftpd in mysql

David Delibasic maddave at suxx.eu.org
Mon Nov 27 22:53:30 CET 2000

Se0s :)

Mensezdi da sem (ko sem se usal linux) za proftpd z mysqlom mogo rocno
pognat compile komando pri kateri je crknilo, samo da sem zraven dodal
"-I/usr/local/include/mysql -L/usr/local/lib/mysql" (mislim da je tak),
sruface pa samo zamenjas /usr/local/include/mysql z direktorijem v katerem
pac mas include file od mysqla, pa isto se za lib.

Lep Pozdrav,
	David