[ LUGOS ] proftpd in mysql

GM creative at amis.net
Mon Nov 27 20:10:23 CET 2000

a mi lahko kdo pove zakaj se pri kompajlanju pojavita 2 errora ko zelim
namestiti proftd v.1.2.0rc2 .
nardim takole :
./configure --sysconfdir=/etc --localstatedit=/var --enable-autoshadow --wit
h-modules=mod_sqlpw:mod_mysql

ko nardim 'make' dobim :

mod_sqlpw.c:57: mysql.h: No such file or directory
make[1]: *** [mod_sqlpw.0] Error 1
make[1]: Leaving directory ....
make:  *** [modules] Error 2

nikakor mi ne uspe narihtat z podporo mysql. Ce nardim brez pa nardi brez
problema :

OK ...zdaj odgovarjam na svoje vprasanje ...zarad drugih ce bodo oz. imajo
problem pri kompajlanju proftpd1.20rc2
Kolk sem prebral ima ta verzija bug v PASV mode in ne funkcionira.
Pobral sem zadnjo verzijo iz CVS-ja nardil
./configure --sysconfdir=/etc --localstatedit=/var --enable-autoshadow --wit
h-modules=mod_sqlpw:mod_mysql
ko je to koncalo sem dodal v datoteko "Make.rules" naslednje

kjer pise LDFLAGS=-Llib -L

sedaj izgleda takole:
LDFLAGS=-Llib -L/usr/local/mysql/lib/mysql

kjer pise INCLUDES=-I.. -I$(top_srcdir)/include

sedaj izgleda takole
 INCLUDES=-I.. -I$(top_srcdir)/include -I/usr/local/mysql/include/mysql

to je vse in sedaj dela OK

Upam da bo komu pomagalo :)

Lep pozdrav !

GM