[ LUGOS ] SSL data pipe

Simon 'Zekar zeky at curse.edico.si
Mon Nov 27 12:16:00 CET 2000

oj...

Zelim realizirat SSL tunel oz client/server resitev, pri kateri bi
client posiljal output programa, ki ga dobi v STDIN preko SSL-ja na
server, ki pa bi to zapisoval v datoteko. Slo bi za binaren stream.
Server bi naj podpiral tudi preverjanje clientovega certifikata...

Poskusal sem s stunnel-om in opcijo -L:
  -L program       open local pty and execute program
pri kateri sem output posiljal v program na klientu in s cat-om zapisoval
na server-ju. Ta resitev se zelo cudno obnasa. Zanimajo me alternative.

Hvala !

Simon