[ LUGOS ] X odjemalec za Win

rok.papez at kiss.uni-lj.si rok.papez at kiss.uni-lj.si
Mon Nov 27 10:56:16 CET 2000

Zivjo Ales!

On Mon, 20 Nov 2000, Ales Kosir wrote:

> Uporabljal sem ga stiri leta vsak dan, in to na zelo ekstremne nacine.
> Razen ene same tezave, ki je bila povezana z zelo specificno rabo
> clipboarda, tezav nisem imel in sem bil nad orodjem navdusen.

Jaz sem samo navedel svoje izkusnje, ki pa so katastrofalne :-).
Morda je bila kriva tudi kaksne starejsa razlicica, vendar dvomim, ker
pravis, da ga uporabljas ze stiri leta.
Moj nacin uporabe pa za razliko ni bil prav nic ekstremen:
poganjal sem znakovni urejevalnik besedila: xfte

> Hja, ne vem, kaj imas v mislih, a vedenje tipke Alt je nastavljivo in ga
> lahko prilagodis.
> Sam tezav s tem nisem imel.

Tipka Alt je bila nastavljena, da ni za Win okno temvec, da jo uporablja
X aplikacija. Kar sem mislil kot "zatikala" je, da je tipka delovala
kot "Caps Lock" v smislu, da ce si ji enkrat pritisnil, je za vsako
nadaljno tipko X aplikacija dobila Alt + tipko dokler nisi zopet
pritisnil Alt.

Seveda sem se kar nekaj casa "igral" z nastavitvami Alt tipke vendar
te "zmoznosti" nisem mogel odstraniti.

--
best regards,
Rok Papez.