[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-PROG ] Samba

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Nov 26 12:29:21 CET 2000

On Fri, Nov 24, 2000 at 11:01:22PM +0100, Dezo wrote:

> verjetno to vprasanje ne spada prav sem, vendar se ze tolko s tem "jajcam"
> da ne vem vec koga vprasat???

Res ne, si prasal na Lugos-list? :)

> kjer pa so instalirani originalni driverji od HPja ... problem, katerega pa
> ne morem odpraviti pa je prazna stran, ki pride iz printerja po vsakem
> izpisu, kaj mi zna kdo pomagat (spodaj pom prekopiral kljucne stvari iz
> mojega printcap in smb.conf):

Poglej ali ima samba kako opcijo za to.

> [global]
>         security = user
>         domain master = Yes
>         preferred master = Yes

Ce imas se kaj Win masin na mrezi (in predvidevam, da jih imas, ker drugace
nebi imel sambe) potem ti tole ustvarja nepotreben promet na mrezi.
preffered master daj na No.

>         print command = /usr/bin/lpr -h -Praw %s

Kaj pa je tale -h?

>         writeable = Yes
Bah, to ven zabrisi. :)

Poglej se, kako je nastavljen driver za printer oz, kako je nastavljena
aplikacija, ki ti printa. Da ni slucajno tam problem.

David!