[ LUGOS ] WinME

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Fri Nov 24 07:47:40 CET 2000

Zadnic sem nastavljal Sambo v omrežju, kjer je bil en sam win ME racunalnik,
ostali so bili 95/98. Izkazalo se je, da se je sam prilagajal nastavitvam Sambe
(encrypt passwords = Yes|No, zato sem šel gledat daokumentacijo.
Tam sem potem nasel, da popravki v registrih v bistvu samo omogocijo plain text
passworde, ne onemogocijo pa encrypted passwordow. Tako, da potem lahko
uporabljas pac kar hoces. Za w95 pa to ne gre, ker nima podpore za encrypted
passworde, lahko pa to nadgradis - vse kar rabis najdes na tem M$ naslovu:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q132/8/07.asp

Moj nasvet - nadgradi w95 pa daj v smb.conf encrpyt passwords = Yes pa bo delalo
- ne nisem poiskusil, sem pa 99,9% da bo slo.

Lep pozdrav, Andrej