[ LUGOS ] WinME

David Delibasic maddave at suxx.eu.org
Thu Nov 23 22:13:51 CET 2000

Nisem tak lamer, da bi potreboval dokumentacijo za postimavanje enkripcije
na sambi. Delam pac v taksnem okolju, kjer to ni mogoce in jaz tega
streznika z sambo tudi ne administriram. Enkripcija na sambi pa zaradi
dolocenih pogojev ni sprejemljiva.

V bodoce pa prosim da ce zastavim kaksno vprasanje, da ne ponujate
alternativ, ampak odgovor na vprasanje.

Lep Pozdrav,
	David